fredag 2. april 2010

La meg først introdusere deg for...

Mr.Liten Varmtvannstank:

noe som resulterer i dette når man vasker kjøleskap:

Så vet du det. 

Ja, over til saken: Meg. Vi tar kortversjonen siden jeg skal ha innflytningsfest om ikke så lenge og må ha rent kjøleskap å vise fram. 19 år og har flyttet inn til store byen fra lille landet. Jeg har snart fullført første uke borte fra mamma, noe som har vært det hardeste jeg har vært med på! Høhø... vel. Jeg tenkte som så, la oss ta bort sensuren fra hybellivet, la oss vise hjemlengsel, haugen med oppvask og det faktum at jeg enda ikke har vasket klær fordi jeg ikke forstår meg på vaskemaskinen her i huset. 

Nåvel, også skal jeg vise for alle dere der ute at hybel + meg faktisk ikke er så dumt. Så det så. Jeg har til og med fått sofa
(Mamma, legg merke til at det ikke ligger et eneste klesplagg på gulvet)
og bilder på veggen
For ikke nevne TV!
ånei, jeg har ikke sett på tv i dag. Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar